Felul în care se simte un produs pe pielea noastră cântărește mult în decizia: #LoveIt or #HateIt.
Contează și tipul de ten al fiecăruia, chiar și anotimpul în care alegem să folosim acel produs.
Dar mai departe de-atât, specialiștii vorbesc despre legătura pe care o facem între textură și calitatea produsului în sine – o legătură care se întâmplă, de multe ori, foarte rapid și în subconștient.
De exemplu, pentru un produs de hidratare, cu cât formula e mai densă, cu atât e perceput ca fiind mai eficient. Sau pentru produsele de curățare, cu cât spuma pe care o face produsul e într-o cantitate mai mare, cu atât e perceput ca fiind mai performant.
Evaluarea produsului începe din momentul în care îl mirosim, când îi simțim textura pe piele în primele momente, cum se întinde pe față sau pe corp și cum se resimte după câteva minute.
E o experiență completă guvernată și de simțuri, nu doar de ce citim pe etichetă.
Fondat în 2017, RoundLab este unul dintre cele mai premiate și iubite branduri coreene la nivel internațional.
În crearea colecțiilor de skincare, RoundLab s-a inspirat din natură.
A cercetat beneficiile apei de adâncime – folosind pentru prima dată în istoria industriei de skincare deep sea water. De ce este atât de benefică această apă? Povestim în curând și despre asta.
S-a inspirat și din verdele pădurilor, cercetând mesteacănul – despre care au documentat faptul că seva acestuia este 2-3 ori mai eficientă în menținerea umidității pielii. Astfel au creat produsele din gama Birch Tree.
Din munții care înconjoară comunitatea Jeongseon, au descoperit beneficiile bobului de soia neagră Yakkong - printre altele, conține și de 19,5 ori mai multe antocianine și izoflavone decât soia obișnuită, ingrediente responsabile cu reducerea inflamației, a ridurilor și a liniilor fine.
În formulele pe care le crează, indiferent de colecție, se concetrează pe ingrediente vegane, din extracte naturale, fără parabeni, sulfați și alte chimicale dăunătoare pielii sau mediului.
Pe noi ne-a cucerit cu fiecare produs testat, inclusiv prin ilustrațiile atât de gentle & touching.
K18 s-a născut după 10 ani de cercetare a firului de păr și lucru alături de oameni de știință. 𝐑𝐞𝐳𝐮𝐥𝐭𝐚𝐭𝐮𝐥? Inovația K18PEPTIDE™ - un tratament biotehnologic și primul de acest fel din industria de îngrijire a părului
Cheia a fost înțelegerea structurii firului de păr: ce nu funcționează bine atunci când părul este deteriorat, ce se întâmplă cu acesta când e spălat?
Asta i-a ajutat să creeze o formulă care imită structura naturală a firului de păr: blocuri de keratină & legături de aminoacizi.
Astfel, produsele K18 au devenit „piesa perfectă de puzzle care reconectează bucățile rupte sau deteriorate” din firul de păr.
Este unul dintre cele mai iubite produse de îngrijire a părului – de la celebrități precum Hailey Bieber, Rihanna sau Selena Gomez, hair stylists sau publicul larg.
BeautyFilterDown- unul dintre trendurile în care credem și pe care vrem să-l vedem mai des în online este cel în care influencerii vorbesc despre naturalețe, autenticitate și despre cum arată, cu adevărat, pielea lor.
Liniile fine și ridurile sunt un proces natural.
Porii sunt și vizibili.
Machiajul uniformizează nuanța pielii și ne pune în evidență frumusețea.
Îngrijirea pe care o oferim pielii noastre trebuie să aibă ca rezultat sănătatea, să ne simțim bine cu noi și să prevenim. Nu perfecțiune. Nu glass-skin.
TIRTIR a fost cel mai vândut fond de ten din vara aceasta pe Amazon, a devenit viral pe TikTok și a fost numărul 1 în Japonia pentru multe luni la rând.
TIRTIR sau „Trust In Radience” e un brand dezvoltat în Coreea de Sud, care a câștigat încrederea publicului din 2015 prin produse curate, tehnologii revoluționare și, mai ales, prin apropierea de clienți.
Cel mai recent exemplu este cel al fondului de ten „Mask Fit Red Cushion” – care a ajuns de la 3 la 40 de nuanțe în doar câteva luni – un #neverdonebefore în beauty.
Inovație, ingrediente din surse naturale este una dintre valorile pe care brandul promite că le ține aproape în dezvoltarea produselor.
Dacă ai auzit de hygge știi deja cum se simte universul Rituals. Totul a început în anul 2000, într-un mic magazin, de pe strada Kalverstraat – una dintre cele mai cunoscute din Amsterdam.
Filosofia brandului a fost inspirată de vechea cultură asiatică a ritualurilor – unde chiar și un moment neînsemnat din zi – cum ar fi spălatul pe mâini – poate fi transformat în bucurie..
Rituals a devenit cunoscut (azi cu peste 1.000 de magazine în întreaga lume nu doar prin produsele de ingrijire a corpului, tenului, casei, cât și prin acest #slowliving – tradus în colecții nucleu:
The Ritual of Sakura – despre fiecare zi ca un nou început
The Ritual of Ayurveda – despre echilibru și înțelepciune
The Ritual of Jing – despre calm, seninătate și despre a cultiva arta liniștii
Ne bucură să-i avem în shop și să putem răspândi din frumusețea lucrurilor mărunte.
SomeByMi este un brand coreean lansat în 2018, apreciat pentru colecții blânde cu pielea sensibilă și personalizate pentru probleme ale pielii precum acnee, riduri fine, roșeață, pori.
Se traduce prin „something by a miracle” – adică bucuria de a avea într-un produs ingrediente cercetate, sigure, formule inovatoare, care să fie în același timp etice și performante.
Sunt recunoscuți în întreaga lume pentru multiple linii de skincare, vândute în milioane de exemplare, printre care:
𝗔𝗛𝗔 𝗕𝗛𝗔 𝗣𝗛𝗔 𝟯𝟬 𝗗𝗮𝘆𝘀 𝗠𝗶𝗿𝗮𝗰𝗹𝗲 – o colecție care adresează problemele acneice ale pielii
𝗥𝗲𝘁𝗶𝗻𝗼𝗹 𝗜𝗻𝘁𝗲𝗻𝘀𝗲 – o colecție anti-aging, cu beneficii în aspectul pielii, al porilor, într-o combinație de 3 tipuri de retinol și #bakuchiol - ușor de folosit și pentru cei care sunt începători în aplicarea retonolului.
Noi apreciem longevitatea brandului pe piață, eficiența și puterea lui.
Isntree a fost lansat în 2009, în Coreea, de Jinwoo Kim – pasionat de skincare și unul dintre primii bloggeri de la acea vreme care documenta ingredientele curate în cosmetică.
Așadar, #Isntree s-a născut la intersecția a trei ancore: „island”, „nature”, „tree” (de unde și numele brandului).
Adică o filosofie care ghidează crearea produselor astfel încât:
Island – să provină din culturi curate
Nature – să se bazeze doar pe acele ingrediente necesare pentru piele, provenite din natură
Tree – iubirea și respectul pentru mediu să se regăsească nu doar în formulele #vegan, dar și în ambalaje #ecofriendly
Începând cu 2017, brandul s-a extins și către internațional, azi fiind reprezentat în peste 40 de țări. Colecțiile cele mai cunoscute și apreciate #worldwide sunt cele:
Albastre – pe bază de Acid Hialuronic
Maro – pe bază de Ceai Verde
Verzi – pe bază de Pelin
Apreciem și discursul holistic al fondatorului care vorbește nu doar despre produsele de skincare ca fiind acel sprijin pentru probleme specifice, ci și despre obiceiurile sănătoase de #lifestyle care influențează cum arată pielea noastră: nutriție, hidratare, odihnă.
𝗕𝗲𝗮𝘂𝘁𝘆 𝗼𝗳 𝗝𝗼𝘀𝗲𝗼𝗻 rimează cu istoria, tradiția și cultura coreeană.
Produsele lor au la bază un element esențial: Hanbang. Adică un amestec bogat de 𝐢𝐞𝐫𝐛𝐮𝐫𝐢, 𝐫ă𝐝ă𝐜𝐢𝐧𝐢 ș𝐢 𝐚𝐥𝐭𝐞 𝐢𝐧𝐠𝐫𝐞𝐝𝐢𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐧𝐚𝐭𝐮𝐫𝐚𝐥𝐞 – cunoscute pentru proprietățile lor minunate.
Ginsengul, orezul, propolisul, apa de frunze de ceai verde, apa din prune verzi sunt doar câteva din ingredientele de bază și despre care istoria spune că au fost folosite în tratamentele cosmetice (și nu numai) încă din timpul dinastiei Joseon.
Printre preferatele evergreen ale #BeautyOfJoseon sunt SPF-urile, dintre care 𝗠𝗮𝘁𝘁𝗲 𝗦𝘂𝗻 𝗦𝘁𝗶𝗰𝗸-ul – gândit mai ales pentru reaplicare și peste machiaj & creat în colaborare cu Ramón Pagán (chimist și beauty influencer, #glowbyramon)
Lista poate fi completată de 𝗥𝗲𝗹𝗶𝗲𝗳 𝗦𝘂𝗻 : 𝗥𝗶𝗰𝗲 + 𝗣𝗿𝗼𝗯𝗶𝗼𝘁𝗶𝗰𝘀 – un SPF de tip cremă, cu textură ușoară, pe bază de cereale fermentate, dar și de primul lor produs lansat, 𝗧𝗵𝗲 𝗗𝗶𝗻𝗮𝘀𝘁𝘆 𝗖𝗿𝗲𝗮𝗺 – într-un mix de apă de tărâțe de orez, apă de ginseng, squalan și niacinamidă – pentru hidratare intensă.
Pe toate le împachetează cu minimalism, naturalețe și grijă pentru piele.
MISSHA este un brand coreean care s-a remarcat în toată lumea. Cercetează tehnologii noi și creează produse de skincare și beauty încă din anul 2000, sub filosofia „less is more”.
Unele dintre cele mai premiate și cunoscute colecții #MISSHA sunt vândute în milioane de exemplare dintre acestea:
𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐑𝐞𝐯𝐨𝐥𝐮𝐭𝐢𝐨𝐧 (lansat în 2011, cu ajutorul unei metode unice de fermentare în 3 etape pentru a ajuta absorbția ingredientelor active în piele – cu efecte în elasticitate, textură și hidratare),
𝐌 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐁𝐁 𝐂𝐫𝐞𝐚𝐦 (votat nr. 1 în Coreea de Sud, din 2019),
𝐒𝐮𝐩𝐞𝐫 𝐀𝐪𝐮𝐚 – un alt best-seller la nivel internațional pentru categoria hidratare (și cost-effective),
𝐒𝐮𝐩𝐞𝐫 𝐎𝐟𝐟 𝐂𝐥𝐞𝐚𝐧𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐎𝐢𝐥 - un super mix de uleiuri pentru îndepărtarea machiajului și curățarea porilor.
MISSHA este reprezentat azi în peste 50 de țări din toată lumea.
Pe noi ne-a cucerit nu doar cu finețea și calitatea produselor, dar ne-am regăsit și în viziunea lor: beauty is reality.