Comandă produse de minim 250 lei și bucură-te de transport gratuit!

Cum comand

Poți achiziționa produse de pe website-ul www.cosmetology.ro prin comandă online.

Navigând pe website, poți selecta produsele pe care dorești să le achiziționezi și le poți adăuga în coșul de cumpărături, apăsând pe butonul " Cumpără rapid sau butonul "Adaugă în coș". Poți adauga în coș oricate produse dorești, în limita stocului disponibil. Dacă dorești mai multe exemplare ale unui anumit produs, în câmpul în care este indicată cantitatea, modifică numărul de produse dorite apăsând semnul "+".

Pentru a elimina un produs din coșul tău de cumpărături, apasa butonul "X" situat în tabelul de comandă.

Comenzile se pot plasa online la orice oră.

  • Pentru a comanda produsele este suficient să la adaugi în coș. Apoi, fie îți creezi cont, fie completezi numele, prenumele, datele de livrarea și modalitatea de plată.
  • În cazul în care ai deja un cont pe cosmetology.ro, loghează-te, adaugă produsele în coș, verifică detaliile de livrare și selectează modalitatea de plată.
  • După ce ai urmat pașii descriși mai sus, recitește cu atenție datele introduse și apasă pe butonul "Mergi la plată" și apoi setează-ți datele de livrare
  • Vei primi un email de confirmare în care ți se comunică receptionarea comenzii. Te rugăm să verifici corectitudinea comenzii efectuate, citind cu atenție email-ul respectiv.
  • Datele contului vor rămâne înregistrate și nu va mai fi nevoie să le introduci din nou în cazul unei noi comenzi, decât dacă dorești să schimbi adresa de livrare.
  • În cazul în care produsul apare cu status stoc limitat și nu poate fi adăugat în cos, acesta poate fi indisponibil din cauza comenzilor active plasate pe el
  • În cazul în care produsul apare cu status stoc epuizat nu poate fi adăugat în cos.

Dacă te răzgândești înainte să apeși pe butonul de plasare a comenzii "Finalizare comandă" sau "Plătește acum", poți elimina din coșul de cumpărături produsele pe care nu mai dorești să le cumperi sau poți modifica amănuntele legate de livrare sau de metoda de plată. Dacă ai plasat deja comanda, aceasta nu mai poate fi modificată.

În situația în care ai comandat produsul greșit sau ai completat adresa greșit, comanda trebuie anulată și vei replasa o nouă comandă cu datele și produsele corecte, Pentru anulare ne poți contacta la adresa de mail hello@cosmetology.ro

Te rugăm să ai în vedere faptul că în cazul în care comanda este în procesare aceasta nu mai poate fi anulată, dar o poti refuza curierului la livrare/ o poți lăsa în locker și contravaloarea se va rambursa în contul cardului prin care a fost achitată, după recepționarea returului n depozitul nostru. Dacă comanda a fost plasată cu forma de plată ramburs se poate refuza la livrare tot fără costuri suplimentare.