Site-ul www.cosmetology.ro este deținut de Q’s Inn Retail SRL.
Date comerciale Q's Inn Retail SRL:
- CUI: RO39792062
- Adresa: Ilfov, Tunari, Str Tudor Arghezi Nr 13D
Acest document are rolul de a te informa cu privire la politica de retur
Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a produsului.
Pentru confortul dvs va oferim o suplimentare a termenului de retur pana la 60 zile.
În cazul În care cumpărătorul decide să returneze un produs, acesta va urma pașii de mai jos:
- Fie intră în cont de unde își generează singur returul prin apasarea putonului "Solicită returnare" și urmează pașii. Este important să se completeze iban-ul în care se vor rambursa banii dacă plata a fost făcută la livrare. IBAN-ul în care se va returna suma va trebui să fie trecut în "Notă". Cosmetology va analiza cererea de retur și dacă totul este în regulă va emite AWB de retur și va anunța cumpărătorul.
- Fie prin completarea formularului de retur in care cumpărătorul va anunța Cosmetology despre intentia de returnare a produselor, mentionand numarul comenzii si produsele care se doresc a fi returnate atasand copie dupa factura de achizitie și menționand contul IBAN.
- Aici găsiți FORMULARUL DE RETUR
- La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate
- Vei primi aprobarea de a trimite produsul înapoi de la noi după ce am luat la cunoștiință motivul pentru care dorești returnarea produsului și am aflat despre starea produsului.
În cazul în care comanda este achitată, vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data primirii produsului. Suma va fi returnată după cum urmează:
- pentru comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata
- pentru comenzile achitate ramburs prin virament bancar în contul comunicat în formularul de retur sau in nota transmisa prin retur.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute si analizarea integritatii produsului/produselor. Produselor li se va analiza integritatea la primire, iar dacă această condiție este îndeplinită banii vor fi returnați în 2 zile lucrătoare, dar nu mai mult de 5 zile lucrătoare.
Conform art 9 din OUG nr 34/2014, nu se admit la retur produse care au fost desfacute, au sigilii rupte sau șterse. Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
Produse pentru îngrijirea personală, cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intimă și produse pentru igiena dentară
Poti returna aceste produse doar dacă nu le-ai deschis, utilizat sau testat, deoarece fac parte din produsele care nu pot fi returnate din motive de protectie a sănătății clientilor sau din motive de igienă, odată ce au fost desigilate.
Cumparatorul este obligat să ambaleze corespunzator produsele astfel încât să se evite deteriorarea produselor datorită manipulării din timpul transportului. Recomandăm ca acestea să fie ambalate într-un strat suficient de folie cu bule.