Isntree a fost lansat în 2009, în Coreea, de Jinwoo Kim – pasionat de skincare și unul dintre primii bloggeri de la acea vreme care documenta ingredientele curate în cosmetică.
Așadar, #Isntree s-a născut la intersecția a trei ancore: „island”, „nature”, „tree” (de unde și numele brandului).
Adică o filosofie care ghidează crearea produselor astfel încât:
Island – să provină din culturi curate
Nature – să se bazeze doar pe acele ingrediente necesare pentru piele, provenite din natură
Tree – iubirea și respectul pentru mediu să se regăsească nu doar în formulele #vegan, dar și în ambalaje #ecofriendly
Începând cu 2017, brandul s-a extins și către internațional, azi fiind reprezentat în peste 40 de țări. Colecțiile cele mai cunoscute și apreciate #worldwide sunt cele:
Albastre – pe bază de Acid Hialuronic
Maro – pe bază de Ceai Verde
Verzi – pe bază de Pelin
Apreciem și discursul holistic al fondatorului care vorbește nu doar despre produsele de skincare ca fiind acel sprijin pentru probleme specifice, ci și despre obiceiurile sănătoase de #lifestyle care influențează cum arată pielea noastră: nutriție, hidratare, odihnă.