Felul în care se simte un produs pe pielea noastră cântărește mult în decizia: #LoveIt or #HateIt.
Contează și tipul de ten al fiecăruia, chiar și anotimpul în care alegem să folosim acel produs.
Dar mai departe de-atât, specialiștii vorbesc despre legătura pe care o facem între textură și calitatea produsului în sine – o legătură care se întâmplă, de multe ori, foarte rapid și în subconștient.
De exemplu, pentru un produs de hidratare, cu cât formula e mai densă, cu atât e perceput ca fiind mai eficient. Sau pentru produsele de curățare, cu cât spuma pe care o face produsul e într-o cantitate mai mare, cu atât e perceput ca fiind mai performant.
Evaluarea produsului începe din momentul în care îl mirosim, când îi simțim textura pe piele în primele momente, cum se întinde pe față sau pe corp și cum se resimte după câteva minute.
E o experiență completă guvernată și de simțuri, nu doar de ce citim pe etichetă.